صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما

سوالات متواول – فروشگاه وطن فایل

135-FAQ

۱- آیا جنبه های امنیتی در هنگام پرداخت لحاظ شده است؟

بازدید کننده پس از کلیک بر روی دکمه پرداخت، بلافاصله به یکی از درگاه های پرداخت بانک ملت و پی لاین هدایت می شود و اطلاعات کارت در محیط امن در درگاه بانک وارد می شود. به این معنی که بعد از کلیک بر روی پرداخت بازدید کننده موقتا از سایت خارج  و به درگاه بانک ارجاع داده شده و پس از پرداخت موفق مجددا از طریق درگاه بانک به وب سایت ارجاع داده خواهد شد و کل فرآیند وارد کردن اطلاعات در محیط امن درگاه بانکی صورت خواهد گرفت.

۲- ازکجا متوجه اصلی و درست بودن آدرس درگاه بانکی شویم ؟

درگاه های بانکی جهت امنیت پرداخت از پروتکل https استفاده می کنند که در ابتدای آدرسی که در مرورگر نمایش داده می شود قابل مشاهده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله https را در ویکی پدیا مطالعه فرمائید ( لینک در ویکی پدیا ) که این آدرس برای بانک ملت در https://pgw.bpm.bankmellat.ir/pgwchannel/payment.mellat?RefI  و برای درگاه شرکت واسطه پی لاین که از درگاه بانک سامان استفاده می کند به شرح مقابل است : https://sep.shaparak.ir/Payment.aspx

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شاپرک بانک مرکزی به آدرس مراجعه فرمائید https://shaparak.ir

3- چه اطلاعاتی از بازدید کننده در دیتابیس سایت ذخیره خواهند شد ؟

طبق روال نام فایل، آی پی بازدیدکننده، تاریخ و زمان پرداخت و همینطور مبلغ پرداخت برای پیگیری سفارشات و جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی ذخیره خواهند شد که نزد سایت محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.

۴- در صورتی که بعد از پرداخت به هر علت اتصال با اینترنت قطع شد تکلیف فایل خریداری شده چیست ؟

در صورتی که به هر دلیل ؛ بعد از خرید و پرداخت موفق از طریق درگاه بانکی به صفحه دانلود ارجاع داده نشدید و به هر علت از جمله قطعی برق و یا قطعی اینترنت و یا خاموش شدن سیستم، صفحه دانلود فایل مشاهدده نشد؛ خرید شما ناموفق بوده و مبلغ خرید شما بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از طرف خود بانک واسط به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

۵- آیا امکان دارد مبلغ خریدهای موفق به حساب خریدار واریز نشده و به حساب فروشنده برود ؟

خیر، به زبان ساده بانکی که از طریق درگاه آن مبلغ خرید را پرداخت می کنید به عنوان معتمد عمل کرده و تا ارائه خدمات  یا محصول که در اینجا فایل می باشد، مبلغ خرید را نزد خود امانت نگه داشته و به هر دلیل از جمله قطعی برق و یا قطعی اینترنت و یا هر مشکل دیگر ارائه خدمات یا محصول ممکن نباشد به صورت خودکار مبلغ را به حساب خریدار عودت خواهد داد.

۶- بانک از کجا متوجه خواهد شد که یک خرید موفق و یا ناموفق است تا بر اساس آن مبلغ خرید را برگشت بدهد؟

در هنگام مشاهده صفحه دانلود، کدی به بانک واسط – که از طریق خدمات درگاه آن بانک موفق به پرداخت مبلغ خرید شده اید – ارسال می شود که برای بانک این پیام را دارد که مجموعه پروسه خرید با موفقیت به پایان رسیده است و بانک مجاز است مبلغ خریدی را که از حساب مشتری کم کرده است به حساب فروشنده  ( سایت ) واریز نماید. بدیهی است همانطور که توضیح داده شد به هر علت صفحه دانلود فایل نمایش داده نشود کد مورد نظر برای بانک ارسال نخواهد شد و خرید ناموفق خواهد بود. توضیح این نکته ضروری است که این کد برای هر خرید یکتا و منحصر به فرد و مخصوص همان تراکنش خواهد شود . تمام فرایند فوق به صورت خودکار و اتومات انجام می شود .

۷- بعد از پرداخت برای من پیامک اومده که مبلغ از حسابم کسر شده است در حالیکه صفحه دانلود فایل نمایش داده نشد ؟

ارسال پیامک برای صاحب حساب به منزله کم شدن از موجودی خریدار می باشد بدون اینکه به حساب فروشنده  (وب سایت) واریز شده باشد یعنی از حساب مشتری کسر و به عنوان امانت تا ارسال کد نهایی خرید موفق که با نمایش صفحه دانلود برای بانک ارسال می شود باقی خواهد ماند  و همانطور که توضیح داده شد به هر دلیل صفحه دانلود نمایش داده نشود، خرید ناموفق و مبلغ به صورت خودکار به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.

8- در صفحه  دانلود فایل ، چه اطلاعاتی نمایش داده می شود ؟

در صفحه  دانلود فایل که بعد از پرداخت به صورت خودکار برای شما نمایش داده خواهد شد، اطلاعاتی از قبیل تاریخ پرداخت و شناسه خرید و شناسه پرداخت و همینطور لینک دانلود فایل نمایش داده خواهد شد.

 ۹- چه اطلاعاتی به ایمیل ارسال می شود؟

در صورت تمایل مشتری  ، با وارد کردن ایمیل در قسمت مربوطه  ،نسخه ای از اطلاعات و جزئیات خرید شامل تاریخ و زمان خرید، شناسه خرید و شناسه پرداخت و لینک دانلود به ایمیل کاربر ارسال خواهد شد

چنانچه شما هم سوالی در مورد نحوه پرداخت و یا هر سوال دیگری در این زمینه دارید از طریق تماس با ما مطرح کنید …